31. mai 2011

Lazy Days.

Kamuflerer meg helst i sofa'n.

Slapp stemning om dagen. Lavtrykk og varmt syns jeg. Og dessuten tordner det. Jeg liker det ganske dårlig, og av og til tordner det når jeg er alene hjemme mens mamma er på jobb. Men det går helt fint, jeg er jo en middelaldrende dame, så jeg kan ikke frike helt ut. Lzm.

Men hvis jeg er slapp, så er mutter'n enda verre. Jeg sa jo at hun synger på tur. Og i dag var hun helt håpløst. Jeg elsker jo å snuse, og jeg er ikke fremmed for å jage fugler dersom det dukker opp noen (Båndholder anm: Dukker opp og dukker opp, Norwegians rutefly fra Bergen dukker ikke brått opp og det er ingen fugl. Tøysa.). Men hu, hu står og ser på småfugler som hopper rundt i et tre. Hu står og ser på grønne planter. Snuser ikke en gang. Bare ser. Mistenksomt. Jeg måtte vente på a. Det skjer ikke hver dag.

Hun måtte forresten vente på meg en gang. Jeg så en kjekk kar. En taus, men høyreist kar. Det kan jeg like.
Ligna på denna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar