15. mai 2011

Besøkssøndag!

Jeg er egentlig litt skeptisk til besøk. Jeg liker å ha mitt eget hus for meg selv. Pleier å sørge for at de som kommer, og da snakker jeg stort sett om de som har fire bein og snute sånn som meg, at de må sitte borte ved døra og ønske seg ut. Stua er min, og...kjøkkenet er mitt. Alt er mitt. Jeg eier faktisk hele Nordmarka og for de som lurte. 
Klokka 08.30 i dag tidlig fikk jeg besøk. Mamma styra noe veldig, hun kom nemlig hjem kun 3 timer før besøket kom. Merkelig, være ute hele natta på den måten, i regnet...!Men læll, det var Mio som kom på besøk. Egentlig så liker jeg Mio, men jeg liker jo enda bedre å være sjef. Så jeg sa fra at hagen er min, men jeg lot han være med inn. Og, han er....veldig kjekk assa!


høøøøønk




Han er liksom litt tøff, bare gikk rett inn og la seg på min faste plass!Jeg ble litt paff jeg, og litt imponert faktisk. Så, i dag er det koselig å ha besøk. Vi har gått en ørliten tur, men mamma ser ikke helt normal ut i dag, hun skjelver og ser blek ut. Jeg tror kanskje ikke det er så lurt å være ute hele natta. Man burde heller være inne og sove sånn som jeg!


peeeeeeaaace ut. legg dere på rygg og slapp a.



2 kommentarer:

  1. Haha, du er smart du Litla! Håper Mamma Marits form er bedre nå og at dere får ei finfin uke!

    SvarSlett
  2. Hmmm, ja,ja, Litla, har du tenkt på at om du slipper besøkene litt lenger inn i stua så er det egentlig ganske hyggelig med besøk?? Draumur elsker besøk så lenge de er snille med lillebroren hans... Ellers er alle velkommen inn, bare vi har hilst først. DA er alt helt i orden.....kjempegøy å leke med andre hunder da gitt..

    SvarSlett