9. mai 2011

Det er 20 grader vann på Katten,

- ihvertfall er det sikkert mer enn 18.


Eller ikke. Men egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig mye om det. Jeg elsker å bade uansett. Og i alle fall nå, for nå er det veldig varmt ute. Det er mye bedre å bade, eller ligge på kalde fliser, enn å være ute i den varme sola. Men mamma liker sola. Hun setter seg i stolen ute på plenen og ser på sola. Eller, hun har øynene lukket. Merkelig. Jeg derimot, jeg liker bedre å lukte litt på plenen og se på alle de dumme fuglene som sitter i trærne. De burde egentlig bli bjeffa på, men mamma liker ikke sååååå godt at jeg bjeffer når hun skal ha øynene igjen, så da prøver jeg å være litt stille.

Før helgen var jeg hos Dyrlegen. Ja, han heter faktisk det. Dyrlegen med stor D. Vi tar alltid buss til Dyrlegen, det er fint. Jeg elsker å kjøre buss. Jeg lurer nemlig alle til å tro at jeg er verdens søteste og snilleste hund (du er jo i grunn det da.mamma). Denne gangen var det en hel barnehage på bussen. Jeg hilser på alle, og etterpå sitter jeg pent og hører på alt det fine de menneskene sier om meg. Digg.
Inne hos Dyrlegen er det ikke like gøy. Jeg hater det høye bordet. Jeg må stå på det, og når jeg står der, skjer det alltid noe kjipt. Som regel stikker Dyrlegen meg med en sprøyte. Det gjorde Dyrlegen denne gangen og. Mamma sier jeg må få vaksine for å holde meg frisk. Jeg tviler. Jeg er jo frisk. Dumme mamma. Og dessuten hadde mamma med en pose med bæsjen min. Dyrlegen sa at jeg ikke hadde orm. Der ser dere, jeg er frisk!!!!!!!!!! :)

Vurderer å begynne med no nytt...

3 kommentarer:

  1. I fjor synes Draumur det var litt skummelt med vann, men i år tror jeg det har blitt født en vann elsker. Han er helt vill når han kan løpe etter vannet og løpe etter pinner. Litt kaldt for svømming ennå. Blir spennende og se om han legger på svøm i sommer :-)

    SvarSlett
  2. Godt du er frisk og fin Litla! Å så er du visst en levende reklame for rasen sånn som du sjarmerer folkene rundt deg!

    SvarSlett
  3. Litla, jeg digger deg, bloggen og mamman din!

    SvarSlett