9. mars 2011

Kurstid!

"Man har ikke godt av å vite alt, sa kjerringa - hun kokte suppe på skipperens nattlue."
 
 
Men av og til er man nødt til å lære seg noe nytt, eller i alle fall bruke hodet litt mer enn vanlig. Mamma og jeg, eller kanskje mest mamma, har lenge hatt lyst til å komme i gang med å gå på kurs. Jeg klarer meg jo helt fint, jeg mener jo selv at jeg er ganske flink til det aller meste. Mamma mener nok kanskje at jeg kan høre bittelitt mer på henne. Hun syns kanskje ikke jeg overbeviser når jeg nistirrer og bjeffer etter katta under bilen eller kjefter på nabo-mopsen Maja. Hun har tendenser til å mene at jeg kan komme litt raskere på sånn innkalling av og til også.
 
Så derfor går vi på kurs. Hver tirsdag i SEKS UKER. Jeg er jo ikke så treig. Seks ganger var mye syns jeg. I går var første gangen. Og som vanlig bestemmer jeg. I går bestemte jeg over hele Sogn Videregående skole. Det ekke verst!
I alle fall de 20 første minuttene jeg var der. Så fant jeg vel ut at de tre andre hundene som var der ikke var så alle verst likvel, så jeg lot de bestemme litt og.
 
Det var veldig mye vind i går,kaldt å stå stille, så vi gikk oss en tur rundt omkring på Ullevål. Over Ring 3 på en gangbru med sånn teit metallgulv. Lett. Slålom mellom lyktestolper. Lett. Alt gjort pent i bånd. Sitte og bli. Lett. Helt til de dumme damene skulle sitte på huk. Da er jo ikke så lett å skjønne at jeg ikke skal komme bort.
 
Evil eyes på shopping i trappa på Ullevål Stadion.
Det gikk ganske fint denne første gangen, ingen umulige utfordringer. Vi skal øve på å sitte og bli til neste gang. Jeg syns jeg hørte noe om ball og. Sitte og bli mens mamma eller pappa kaster ball. Det kan jeg jo! :)
 
OG I DAG HAR MAMMA KJØPT NY HUNDEFILT TIL SENGEN MIN!!!!!!!!
Det var deilig, for jeg har mistet alle hårene mine i den forrige. Den så ut som en kopi av meg.
 
 
God kveld!!!!!!!! :)
 

1 kommentar:

  1. Synes du er flink jeg Litla...
    Bare lat som du lærer mye og vær ivrig...

    Heng deg på kurset, og tenk på at du gjør matmor fornøyd.. Og det lønner seg alltid..;-)

    SvarSlett