22. mars 2011

PølseTirsdag!!!

I dag har mamma og jeg vært på kurs igjen sammen med blant annet Bobby og Louis og Tira.
Og, i dag hadde Ina med TO PØLSEPAKKER. TO PAKKER FULLE MED GODE PØLSER.
Selvfølgelig var det meningen at vi IKKE skulle spise dem. Veldig rare de folka, tar med masse digg mat, så legger de det på bakken og sier nei. Nei nei nei. For jeg skal liksom ikke spise pølsene, men følge med på mamma. Mamma har også godteri, noen ganger pølse, men de stooore pølsene på bakken er jo mye bedre!
Mamma er ganske morsom. Hun løper avgårde og sier: På plass på plass heeeei så flink på plass. Jeg syns det er ganske gøy, så da løper jeg ved siden av henne og ser på. Men så fort hun ikke er like ivrig, snapper jeg til meg en pølsebit!Jeg klarte minst en hel pølse til sammen i dag faktisk. Da blir ikke mamma like imponert, men jeg blir mett i magen min.

I dag ble jeg faktisk veldig sliten av treningen. Det er jo slitsomt å hele tiden passe på å gjøre det mamma vil. Nå skal jeg legge meg å sove tenkte jeg. I senga mi. Det er deilig det.

Fjorårets vårsol og en snusende dunker.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Litla, denne pølsetrangen må Draumur ha arvet :-) Det eneste som duger er pølser !!! Draumur hilser og var så glad over å ha truffet deg på Biri. Morro å se hvor lik han er mamma?n sin. Du kan være stolt av sønnen din Litla !!

    SvarSlett
  2. Pølser er nydelig!
    Litla er uten tvil stolt over Draumur'en, han er jo så kjekk! :) Vi må få til et riktig slektsstevne en gang, kanskje vi kommer på Frya. Vi var egentlig opptatt, men nå er vi kanskje ikke det likevel!

    SvarSlett