16. apr. 2011

Forsinket viktig blogg

Mamma er litt treig med den skrivinga av og til. Vi gjorde nemlig noe veldig fint en helg i mars.....

Vi reiste til Biri.

Hvordan kan det være så viktig?

Fordi Draumur var der!!!Og Odin selvfølgelig.Og mange mange andre. Men de var ikke så viktige å hilse på. Jeg har ikke sett Draumur siden han dro i desember i 2009. Han er en av mine valper. I oktober 2009 fikk jeg nemlig 6 valper. Draumur, Keila, Fifrild, Hjarti, Tira og Somi. 


Seks feite, en tynn.
Og når Draumur reiste til sitt nye hjem, var han jo ganske liten og søt. Han var akkurat så liten at han kunne snike seg under gjerdet hjemme hos "bestemor". Nå er han ikke liten lenger, MEN dobbelt så søt og ganske kjekk. Han var ikke så lett å kjenne igjen, men jeg tror kanskje han skjønte at jeg var mamma'n hans.

BabyDraum

Mini-StorDraum

Marit sier: Sjekk link for bilder fra mor-sønn treffet.









1 kommentar:

  1. Det var sååå hyggelig å treffe dere Litla!!! Vi må få til ett treff.. Hadde vært hyggelig å treffes i roligere omstrendigheter.... Men kjempehyggelig å treffe deg og matmor...

    SvarSlett