27. des. 2010

Romjulsstart!

Ettersom en god del av mine avkom og venner allerede er ute og blogger, eller blir blogget om, tenkte jeg/vi (evt Marit) at det kunne jo være gøy å prøve!



For øyeblikket er jeg på Hedmarken på juleferie, det er helt perfekt!
Her er det nemlig fritt fram hva løping løs og bjeffing angår. Jeg kan være ute å jage ekornet og ete vedpinner så lenge jeg vil.
I tillegg får jeg være med på skitur. Det er ikke nødvendigvis det festligste jeg vet, men det er gøy å være ute!



Til jul fikk jeg forresten nytt flexibånd, noe som var påkrevd ettersom mamma Marit hadde knytt en knute eller to på det gamle. Typisk hun som skal binde meg fast overalt. MEN jeg stikker jo ikke av, jeg bare sjekker at alle kattene fortsatt er der de skal!

Nå skal jeg straks ta turen ut for å sjekke ekornstatusen en siste gang før det er leggetid!!

Fortsatt god tredjedag!

2 kommentarer:

  1. Velommen til Blogglandia Litla! Morsomt at så mange islendere tar turen inn! Gleder meg til å følge dine sprell fremover!

    SvarSlett
  2. det er på tide at den smæteste islamske fårehunden kommer seg ut av røkerenna og inn i bloggverdenen!

    SvarSlett