28. des. 2010

Potesokker er ikke så kult!!

Nå som det er vinter vil mutter'n utstyre meg med alt mulig rart. Refleksvest, boblevest, potesokker, potesalve og anna dill.
Refleksvesten er vel grei nok, lett og fin, men det som er dumt er at det er umulig å gjøre seg usynlig. Mutter'n går ofte med et lys på hodet nå som det er så mørkt, og da syns jeg jo altfor godt med refleksvesten på!!!!

Enda verre blir det når jeg må ha sokker på beina!!De henger ganske dårlig på, særlig på frambeina.
I dag var vi en tur på jordet, i et dårlig skispor som er perfekt å gå i. Jeg ble jublende glad for å løpe og tok mange runder rundt og rundt. MEN hva var i veien?Potesokkene selvfølgelig. Derfor la jeg de igjen i en snøhaug så mutter'n måtte lete godt etter de teite sokka.
Hu innså at frambeinssokka bare var å glemme, men bakbeinssokka satt faktisk for godt til at jeg klarte å løpe de av igjen.
Det var uansett helt topp å få komme ut å løpe litt igjen, og så var det jo litt ok at jeg ikke fikk store snøklumper under bakbeina.



Nå skal jeg slappe av litt i kurven min foran ovnen, og så kommer det gjester. Da kan jeg sikkert snike meg til litt mat under bordet, men mutter'n har visst kjøpt nytt fôr til meg,så vi får se om det duger!

1 kommentar:

  1. Ja, ja, godt jeg ikke har fått ordna potesokker ennå da ;-) Draumur vil nok like dem like godt tenker jeg.....

    SvarSlett